20 Mart 2008 Perşembe

DOLAPLAR



Her turlu eşyamızı depoladığımız dolaplarımız sürgülü veya menteşeli kapaklarıyla kullanılmaktadır.










Raylı dolaplarla, dar alanlarda kullanım kolaylığı sağlamaktadır.





Dolap kapaklarında kaplama malzemesi olarak;


-MDF veya sunta üzeri laminat kaplama,

-MDF üzeri kumaş veya kağıt kaplama,

-Sert ağaç kaplama, olarak kullanıldığı gibi, kapaklar cam veya aynadan oluşturulabilir.





Dolapların iç düzenlemesi, kullanım amacına göre faklılıklar göstermektedir.

Dolap bölmeleleri çekmece veya askılıklı bölmelerden oluşabileceği gibi, raf sistemleriyle yüklük görevi de görebilmektedir.













Yukarıdaki iki resimde, ayakkabıların raflarda veya çekmecede depolanmasına örnek verilmiştir.







Bunlar da ilginizi çekebilir
Yatak odasında başucu fikirleri
Erkek çocuk odası dekorasyon fikirleri

Yatak odanızı yenilemek için 10 ipucu 

Dolaplar

Misafir odası tasarım fikirleri

Yatak odası duvarlarında renk seçimi

Farklı tarz ve renklerde yatak odaları 
Yatak odalarınız kişiliğinizi yansıtsın
Bembeyaz yatak odaları
Mekana uygun renk seçimi
Renklerin uyumu
Renklerin etkisi


2 yorum:

memoli dedi ki...

mrb. ben Gaziantep myo mob. ve dek. böl. 2.sınıf öğrencisiyim size çok çok teşekkür ediyor ve tebriklerimi sunuyorum sizin sayenizde ödevlerime konu olarak sizin sitenizde yayınlamış olduğunuz resim ve yazılardan cevap olarak alabiliyorum size başarılarınızın devamını diliyorum hoşçakalın

meltem dedi ki...

Merhaba,

Ben evdeki dolabımı kağıt ile kaplamak istiyorum. Bu konuda bilgi verebilirseniz sevinirim. Ne tür kağıtlar kullanılıyor, bunları nereden temin edebilirim, ve yaklaşık maliyeti ne olur.....Teşekkürler.