24 Aralık 2010 Cuma

Yılbaşı dekorasyonu

 
Çam ağacı,yeni yıl süslemelerinin baş kahramanı..Yanıp sönen ışıklar,mumlar mekana büyülü bir atmosfer veriyor.Taze çiçekler,meyveler,kuruyemişler bolluğun simgeleri.Özenle hazırlanmış sofralar,sevdiklerimizle paylaşılan yemekler...
Klasik,minimalist,geleneksel yılbaşı süslemeleri..Bazen basit dokunuşlarla farklılıklar yaratılabiliyor...Işıklar,mumlar,yıldızlar,kurdelalar,çelenkler...Çam ağacının altına dizilmiş hediye paketleri..Evinizin her yerinde yeni yıl hazırlıkları..Yılbaşı masa dekorayonu.kimi zaman sade kimi zaman dikkat çekici,renkli...İlham almanız için birkaç örnek...Bunlar da ilginizi çekebilir:
Yılbaşı için dekorasyon öneriler
Yeni yıl hazırlıkları-yeni yıl dekorasyonu
Yılbaşı masa orta süsleri
Yılbaşı sofra süslemesi-masa orta süsleri
 

Mutfakta yılbaşı
 
Sade ama ışıl ışıl masa düzenlemesi

4 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Yılın bu zamanını çok seviyorum.İzmir'e kar yağmaz soğuk da olmaz ama yine de ben taa kasım ayından itibaren yılbaşı havasına girer,evimizi süslerim:)

DEKORASYON BİLGİLERİ dedi ki...

Colette,ben de sizin gibiyim.4 hafta oncesinden evimi suslerim..Yılbaşının bereketine inanırım.Yeni yılın hepimize güzel süprizler,başlangıçlar getirmesi dilegiyle..Sevgiler.Aida

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bundan bir iki yil evveline kadar nasilda heyecanlanirdim,mutlaka bir hafta evvelden evimizi temizler,tertemiz beyaz carsaflarla girerdim,hersey beyaz olmaliydi! Ama nedense gecen yildan beri bu heyecanim azaldida azaldi,araya baska ayrintilar girer oldu...Hele hele bu yilbasi! Günleri unuttum! Yeni yila yarin giriyormusuz ben öbür gün saniyordum:) Neyse,olur okadar diyelim,veee bu heyecanimizi 2012 de tekrar yakalamayi dileyelim...

Yeni yilini kutlamak icin gelmistim,döktürdüm yine:) Yeni yilin kutlu olsun Aidacim,saglikli,mutlu yillar sana...Sevgiler.

DEKORASYON BİLGİLERİ dedi ki...

Bir terazi kızı,2011 yeni umutlar,yeni heyecanlar getirsin.Sevgiler.Aida